Rendőr jellmez papírból farsangra


Bár farsangon már rég túl vagyunk,de ezt a rendőrapkát arra készítettem a kisfiamnak. Szerintem otthoni játszásra is el lehet készíteni ezt a sapkát, nem csak farsangra.
Sokadszori változtatás után megbeszéltük, hogy rendőr lesz a kisfiam a farsangon az oviba.
rendőrsapka Itt a képen kissé már viseletes szegény.
Farsangi jellmezt kölcsönözni nem akartam, mert igen drága és jobban szerettem volna a kisfiammal együtt elkészíteni, bevallom őszintén varrni sem tudok, maximum egy gombot, így megint csak maradt a papír, mint szóba jöhető anyag.
A rendőrsapka és a rangjelzés elkészítéséhez műszaki rajzlapot használtam.

A sapka elkészítése:
1. Kinyomtattam egy kék téglap formát, amit egy képszerkeztő programmal megrajzoltam és henger alakúvá összeragasztottam.
2. A tetejének egy kék kört nyomtattam ki és azt ragasztottam rá.
3. A simléderét pedig innét letöltöttem, kattints a szóra: Simléder
majd kinyomtattam és kivágtam, ezt pedig összeragasztottam a sapka karimájával, úgy hogy a felirat, legyen rágasztva a karimára belülre..
4. Ezután letöltöttem a google keresőben egy rendőr jelvényt, ami innét letölthető. Ezt beleszerkesztem egy képszerkesztő segítségével egy kék körbe, majd kivágtam és ráragasztottam a sapka karimájára.
rendorsegi_jelveny(1)
Ezt is ráragasztottam a karimára.
5. Végül volt itthon arany színű horgoló fonalam, ebből levágtam három egyforma méretű fonalat, majd felragasztottam szépen egymáshoz szorosan közel, kiss simléder fölé, majd két jancsiszögnek levágtam a fejét és ezt ragasztottam  a fonalkra.
6. A rangjelzést pedig szintén letöltöttem  goggle-ből, majd kinyomtattam  két példányban, ezt is műszaki rajzlapra.
        Innét letölthető: rendőrnyakkendő,rangjelzés

9. Ezt követően kivágás után ráragasztottam egy-egy tépőzárra, majd a tépőzár másik felét felvarrtam egy fehér ingnek a váll részére és összetapasztottam a kettőt, ezzel készen is van a rangjelzés.
10.  A jelvényt lekicsinyitettem egy rajzprogam segítségével, majd kinyomtattam szintén műszaki rajzlapra, ezt pedig rávarrtam 2-3 öltéssel az ing zsebére.
11. A nyakkendőt mintát megszerkesztettem egy rajzprogram segítségével, ami rangjelzéseknél letölthető, majd ragasztottam rá kalapgumit és ezzel fel tudta venni a kisfiam a nyakára.
Kiegészítőként vettem játékbilincset hozzá, rendőrbotot, pedig egy henger alakú karton ceruzatartot bevontam fekete csomagoló papírral, a végére pedig fekete madzagot tettem, hogy kisfiam meg tudja fogni.  A "gumibotról" a fényképet utólag pótolom majd, ígérem.
Jó alkotást és kellemes időtöltést kívánok!

Technorati-címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése