Flintstones család

Gyermekkorom egyik kedven meséje volt, én Frédi és Béniként ismertem, emlegetem azóta is, ha véletlenül látjuk a Tv-ben. Most ráakadtam az interneten egy nyomtatható játékra, aminek nagyon örültem. Bizonyára sokunkban szép emléket idéz elő ez a mese.
Köszönjük az megalkotójának.
flinstones
Itt sinics semmi dolgunk, mint kinyomtatni és összeragasztani, roppant egyszerű és már játszhatunk is vele, elmesélhetünk egy-egy történetetet gyermekeinknek, hogy a mi gyermekkorunkban milyenek is voltak a mesék, biztosan élvezni fogják. Nem szerintem nem lesz túl nagy kinyomtatáskor, de akkor is kiválóan leleht vele játszani.
Letöltés innét: Flinstonses család
Forrás innen: Mikedaws.devianart.com:

Jó alkotást,  kellemes időtöltést kívánok!

Technorati-címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése