Decoupage-olt bögre

 

Férjemnek hamarosan születésnapja lesz, általában megszoktuk beszélni ki mit szeretne ünnepekre, így biztos, hogy semmi olyan dolgot nem veszünk egymásnak, ami nem tetszik, vagy felesleges, de most semmilyen ötletet nem adott a férjem,úgyhogy most magam találtam ki, hogy kap egy bögrét, valamilyen képpel díszítve, amit a munkahelyén tud használni.  Sajnos képet csak később tudok, hozzá mellékelni, mert telefonnal fényképeztem, és valamiért nem mentette el a képet, de pótolom mindenképpen.

 

 

Kellékek:

- egy színű bögre

- fotó

- decoupage ragaszó

 

Kerestem egy clipartot az interneten, majd egy online fotókeret szerkesztőt és elkészítettem a fotómat, amit a csészére szeretnénk rakni, majd lementettem a számítógépemre. Ezt a képet még egy kicsit átszerkesztettem, adtam hozzá szöveget és keretbe foglaltam, majd kinyomtattam.

Javaslom egy vékonyabb fotó papírra nyomtassuk, mert ha csak sima papírra nyomtatunk az nem lesz olyan szép, ha pedig túl kemény a papír, akkor szerintem nehéz decoupage-olni. Valahol azt olvastam, ha sima papírra nyomtatunk, akkor egy kicsit nedvesítsük be, majd papírtörlővel töröljük le a felesleget, nekem ez sem vált be, mert a festék szétfolyt a képen, ezért döntöttem a vékonyabb fotópapír mellett Ezt nem nedvesítettem be, hanem bekentem a bögrémet decoupage ragasztóval, majd a képem hátulját is és ráragasztottam a bögrémre. Gyorsan kell dolgozni, mert a ragasztó hamar megszárad. Miután felragasztottam a fotót, utána még egyszer átkentem ragasztóval, végül hagytam megszáradni és másnap még egyszer átkentem egy kevés vízzel hígított ragasztóval. A széleknél óvatosan bánjunk a ragasztóval.

 

A decoupage-otl bögréket ne dörzsölve mosogassuk, és ne tegyük mosogató gépbe sem, mert hamar tönkre megy az alkotásunk.

Kellemes időtöltést, jó alkotást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése