Autós akasztó

Kisfiam szobájába elkélt volna már egy akasztó, amire a kabátját akaszthatjuk, úgyhogy gondoltam készítek egyet.
 IMG_20131108_152530_0
Kellékek: - kartonpapír
     - autós minta nyomtató papírra nyomtatva
     -  ragasztó,
     - tempera vagy akrill festék
     - akasztó (öntapadós akasztóról leszedtem, az akasztó részét, a kisfémet)

Kerestem az interneten egy autós üvegmatrica sablont, majd kinyomtattam. Ezután körberajzoltam a kartonon a mintámat kétszer, majd kivágtam és az egyik kartonra ráragasztottam a papírmintát.   
IMG_20131030_141227_0 IMG_20131030_141220_0

Majd a két kartonpapírt összeragasztottam, úgyhogy az akasztó középen legyen. Csipesszel összefogattam a két kartont, így jobban összeragadt.  Végül kifestettem az autómat temperával, hogy tartós legyen lefújtam hajlakkal, de lehet, akrill festékkel is festeni, vagy temperára, decoupage ragasztót kenni vékony rétegben. Szerintem a hajlakk nem túl jó megoldás, mert ahogy a képen is látszik, egy kicsit elfolyt a tempera.
A végeredmény:
IMG_20131108_152530_0
Szekrény oldalára gondoltam, hogy ragasztom, két oldalú ragasztóval, mert akkor nem kell fúrni, faragni és bármikor leszedhető, de gyurmaragasztóval is fel lehet ragasztani bárhová, sokkal tartósabb.

Kellemes időtöltést, jó alkotást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése